Pengikut

Khamis, 1 Disember 2011

rindu :)

hai.you all semua....haa really bosan cuti ni kan??? kalau tnyer sapesape pun mesti dyeowg jawab mende yang same jer, memang bosan.x tau nk buat ape,anyway  kalau korang ade something yang best nk di buat ajak lah aku skali erk.story kali ni nk crite pasal kerinduan aku kat something ni...camne nk start erkk?? emm..ouh ok..camni before aku cuti akhir tahun kami semua exam,,hhaa bapok best nyer soalan2 yang perlu dijawab ala malas ar nk crite pasal exam tuu..result pun x tau agi.malas nk tau lebih kepada takut ar, after the exam  kteowg sume dh x bljar, bnyak aktiviti yang dibuat.macammacam ar..kteowg gi sekalah just lepaklepak dalam klas..punye lepak sampai bleh main UNO...ishishish trok btol kan..anyway best ar...lepas 2 tido...rase bosan skit aku nyanyi walaupun suare aku ni x dek lah best sgt  setaraf ngan katak  bawah tempurung.hahax. and then dengar lagu. best giler sebab dapatlah rehatkan otak aku ni yang sarat ngan ilmu yang disumbat for the exam..haha next year dah nk PMR, ishish aznan2 x sedarsedar yang kau tuu dh  nk exam .bukan nyer nk study..hehehe best lah saat tuu. haa mende tu lah yang aku rindu sgstgst tp yang aku rindu sekali logik ar.. my friend..n si dye..hehehe. tuu jer kot aku dh x dek idea  dh ni.k lah bye.