Pengikut

Jumaat, 2 Disember 2011

perlu ke??

hai.oitt banyak post pagipagi ni??hehehe lame x update la lagipun x tau nk buat ape..story untuk pagi ni nk bincangkan pasal teman istimewa??? ala girlfriend la.. emm patut ke?? pendapat korang camne??let's started..kite start dengan kebaikan dulu k..emmm maybe kite boleh gunekan untuk pelajaran..cam ni la pasangan tuu boleh la   study samesame, bandingkan result..ok la tuu..tp aku rase keburukan tuu lagi banyak la..aku pilih satu jer lah k..mesti la nk pikat tuu kite kawan dulu ape org kate..emm TTM( temantapimesra)ha pastu couple...bile dh lame mule lah rase bosan something happen..emm gaduh la.pastu clash..lepas peristiwa tuu dh x kawan.. kan dh hilang kawan cam tuu jer.. korang nk kew hilang sorang kawan cam tuu ..ish aku x nk aku rela berkawan..
sampai bilebile pun kite akan rapat.. betul kan..aku pun ramai jer kawan pompuan yang sudi dgr masalah aku.. thanx erk korang. bersyukur sangat dapat kenal korang..k la bye.